4. huhtikuuta 2013

Ei niin mitään...

meillä tapahdu. 
Ollaan nautittu koko perheen voimin auringosta ja yhdessäolosta.


Aloitin toissa viikolla elämänmuutoksen ja lisäsin liikuntaa elämääni. Koitan istua koneella vähemmän ja syödä terveellisemmin. Jospa se vaakakin jossain vaiheessa palkitsisi minua pienemmillä numeroilla. Jospa parin viikon päästä pääsisi kampaajalle -5kg:n juhlistamiseksi. Miinus kympistä isompi palkinto ja vielä palkinnot isonee kun mie pienenen. Mä pystyn tähän!

Hyvä fiilis!

Mahtavaa viikonloppua teillekkin, ihanat. 
Koitan palata fiksumpien juttujen kanssa ensi viikolla. Ja arvontaa en ole suinkaan unohtanut, mietinnässä on koko ajan...Toivepostausideoita saa myös esittää vaikka sähköpostilla.

2 kommenttia:

  1. Mä olen ihan varma että sä pystyt!!! Tsemejä!

    VastaaPoista
  2. Ei aina tarvi tapahtuakaan paljoa! Mulle nyt tuppaa tapahtumaan vähän liikaakin joka päivä! Mut pääasia on: olla onnellinen! <3

    VastaaPoista