7. heinäkuuta 2012

Puuhääpäivänä 070712



Sua vain yli kaiken mä rakastan,
Sinä taivaani päällä maan.
Minä maiset murheeni unohdan
Sinisilmiis' kun katsoa saan.
Minä maiset murheeni unohdan
Sinisilmiis' kun katsoa saan.


Ylin riemuni oot mitä toivoisin,
Sä kun istut mun rinnallain.
Olet kaikkeni, aarteeni kallehin,
Olet onneni, unelmain.


Oi sallithan että mä suutelen
Sinisilmiäs, armahain.
Mä jos kauas sun luotasi joutunen,
Kuvas seuraa mun matkallain.
Mä jos kauas sun luotasi joutunen,
Kuvas seuraa mun matkallain.


ylin riumuni oot mitä toivosin säkun istut
mun rinnallain.Olet kaikkeni, aarteeni
kallihin.Olet onneni unelmain


sua vain yli kaiken mä rakastan sinä
taivaani päällä maan minä maiset murheeni
unohan sinisilmiis kun katsoa saan
minä maiset murheeni unohdan sinisilmiis  kun
katsoa saan

Leif Wager - romanssi



Rakastan sinua Timi

1 kommentti: